torsdag 5 november 2015

vi aborterar en liten bit av hjärtat för att växa oss starkare igen.

När som helst kan jag ha fest i lägenheten. Vi dricker kaffe och det gjorde han också. Någon har länkat till en stream med Bob Ross på facebook och det var ett av hans stora skämt vår sista vecka. En podcast pratar om Putin och han sa alltid Puttin. De pratar om det långa håret han önskade att jag skulle behålla, eller egentligen var det någon annans, men de nämnde långt hår och han ville ha tillbaka mitt. Jag betalar på ica och måste ringa och separera vårt medlemskonto.

Det ligger en påse riven ost i frysen som han inte kommer äta upp. Habanero i kylskåpsdörren. Disk han inte kommer irritera sig över. Det låter från hissen i trapphuset och jag undrar om det är han som kommer hem. Jag breder ut mig över sängen och får dåligt samvete i en hel sekund innan jag kommer ihåg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar