lördag 5 september 2015

livet just nu:

  • Ska plötsligen skådespela i mellanlång film tillsammans med några fantastiska människor. Och manuset är amaze-balls! Har jag spelat förut, över huvud taget? Nope. Det kommer bli bra. (På riktigt. Det kommer bli bra.)
  • Redigerar och skriver om ~200 sidor bokmanus. Går bra. Snart kommer det vara älvor ÖVERALLT!
  • Skissar på en Harry Potter-fanfic som vägrar lämna mitt huvud ifred. Den har på riktigt tagit kreativ energi från skrivandet jag egentligen vill hålla på med. Vi får se om det någonsin blir något.
  • Studerar Litteraturvetenskap på Uni.
  • Riiiiiiitaritaritarita. Jag är galen och besatt och blir långsamt bättre och HERREGUD ÄR KLOCKAN SÅ MYCKET?!

Jag känner mig lite som en enhörning, vadande genom tidens framfart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar