torsdag 10 september 2015

Toss har fyllt år !

...så jag gjorde en bild.
Jag tänkte att det inte skulle duga att bara göra ett porträtt, jag var tvungen
att göra något som skulle matcha hennes höga stämma och tunga ego.

Så jag gjorde henne som en gudinna. Vilken gudinna?
Well, Kali of course!

























Då jag är helt sjukt överdjävla nöjd med kukbältet måste all cred ändå  gå till
Lina Neidenstam som tecknar Zelda-serien. Jag VET att hon gjort en feministisk
version av Kali-Zelda, där hon har just ett kukbälte <3, istället för hängande händer,
men hittar verkligen inte bilden.



























Alexander Bard får representera
- störiga män
- störiga män med skägg
- störiga män som rakar skallen


Kontenta:
Var inte en störig man och skicka för i satan inga dickpics.

Amen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar